Heart Chat Bubble

BB

Vad tycker ni om BB & alla dessa deltagare? Har ni redan någon favvo?

Jag känner nog just nu att jag inte kan yttra mig om dom ännu eftersom det bara gått 2 dagar. Man måste ju ge dom en liten chans att bevisa vad dom går för. Fast Hannah W kanske redan har gjort det haha. Sen tycker ju inte jag att alla ska kasta skit på henne, för hon leverera TV & gör det så sjukt upplivat även att hon verkar vara redigt pantad, hon är nog en sådan tjej som man både hatar, stör sig på & diggar på samma gång, typ.

Tomtarna som är på loftet då? Haha ja dom kan man väl inte annat än att få skrattmuskler av. Man hör ju ens inte knappt vad dom säger?! Och hon eller om det är en han påminner om Vanessa. Vilken vill ni ska komma in i huset? Jag hoppas nog på... Alla för dom är som dom är.

Jaja nu ska inte jag babbla mer. Nu väntas det ett avsnitt av BB :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback