Heart Chat Bubble

Blogg tips

Jag läser varje dag en gammal väns blogg om hennes liv som mamma till världens sötaste pojke. Jag har aldrig träffat honom men så glad som man blir av att bara kolla på dom bilder hon lägger upp på sin blogg på honom då förstår man hur glad någon kan göra en för ett tag genom bara en bild. Även om man ens inte känner personen eller har träffat den så kan en bild säga mer än tusen ord.

Jag tycker absolut ni ska gå in och kolla på hennes blogg och den söta pojken som hon och hennes kille har fått. För det är ögongodis på den pojken, man vill bara plocka ut honom ur skärmen och äta på han, så söt är han faktiskt haha.

Jag vill såklart också passa på och önska Nattiz och Mattias all lycka till i livet med deras underverk som dom fått :)

Hennes blogg hittar ni här - pinkyy.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Klart du får det :) Vad söt du är. Tack så mycket för det fina inlägget :) Brukar kika in på din blogg också. Kul att det går så bra för dig i livet just nu, det är du värd :)

2012-02-26 @ 11:38:44
URL: http://pinkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback