Heart Chat Bubble

Det där med att

Våga stå för vem man är i ett kommentars fält och för vad man sagt, verkar vissa har väldigt svårt med. Minns ni mitt inlägg om "det där med barn" som jag gjorde och att jag fick en lång kommentar till det inlägget där denna människa kallade sig för "din syster". Jag gav feedback på det i ett inlägg och sa om hon säger vem hon är så kommer jag besvara alla frågor hon skrev och allt hon skrev, men det var väl som jag trodde, när det kommer till punkt B att säga vem man är tar dom flesta ett steg tillbaka. Liksom varför? Vad är det då för meningen med att sitta och skriva en nästan hel roman som en kommentar om man sedan inte kan stå för det man skrivit eller för vem man är? Om man håller på så, tycker faktiskt inte ens jag att man ska yttra sig om något, för då är man i mina ögon en feg individ!


Kommentarer
Postat av: T

Du måste nästan veta vem det är, eftersom det verkade som att ni har varit nära vänner. Och det hon skrev är väldigt personligt och då skulle vem som helst vilja vara anonym på den fronten. Bara för man inte vill säga vem är så tycker inte jag att man är feg.

2012-02-22 @ 10:04:16
Postat av: Fegisen

Hej fegisen här! Såg vad du hade skrivit nu. Följer inte din blogg slaviskt varje dag då jag har en familj och ta hand om, så du får svar på din fråga om varför jag inte skrivit till dig. Det finns en anledning till att jag inte kan säga vem jag är så därför får du inte veta. Du kanske kallar det för en dålig ursäkt och fegt med men skulle du veta så skulle du inte säga ett ord bara vara förstående. Du behöver inte svara på mina frågor för jag vill inte ha några svar av dig, du kan bara ställa dom till dig själv.



Ha det bra och grattis redan nu till förlovningen glad att du hittat en kille med hjärta och hjärna som älskar dig och inte som dom andra jubel idioterna du träffat och behandlat dig som du vorre noll för med ditt hjärta så förtjänar du det bästa! Är så glad för din skuld! Kommer inte skriva.till dig något mera nu så du är medveten om det pga det jag inte kan tala om. Lycka till med allt nu, kram på dig

2012-02-22 @ 11:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback