Heart Chat Bubble

Ibland känns allt bara så

Blä, fyfan, åh och åt helvete med allt.. Ja ni fattar va? Fast inte åt helvete med allt utan åt helvete med mig och min kropp just nu. Kan inte se mig i spegeln om dagarna i bara underkläder för då bara väller tårarna fram, precis lika dant när jag står i duschen, varje varje dag rinner det en tår nerför min kind. Jag känner mig tjock, ful, vidrig och bara så jävla äcklig för tillfället. Det är den största anledningen till att jag har börjat att träna, och träna mer ska jag göra. Känns som jag kommer svälta mig själv då och då. Fast jag vet att det är farligt. Men just nu känns det som jag kan göra precis vad som helst och till vilket pris som helst bara jag slipper se allt jävla fett och känna som jag gör. Nej, jag mår inte bra för tillfället. Men jag går inte heller runt och bär det inom mig för då skulle det bli tusen gånger värre än vad det redan är. Detta är min blogg jag skriver vad jag vill, passar inte det jag skriver så är det ju bara att sluta läsa, svårare än så är det faktiskt inte och jag vill inte att någon ska säga att jag är smal och ser bra ut, för jag vet att ni ljuger för mig då. Jag vet att jag är tjock, att jag har en dubbelhaka och inte kan uttala bokstaven R ordentligt, men soooooooo?!! Ta mig för helvete för den jag är, och att jag vill få en snygg slank kropp ändrar inte mig som person, jag kommer fortfarande vara samma Michaela. Jag vill bara se bra ut och trivas med mig själv!! Jag vill kunna ha ett par snygga tajta jeans på mig utan att det ska hänga lite fett här och där, jag vill känna mig snygg, jag vill känna mig så jävla snygg faktiskt. Vet inte vad jag knappt babblar om, kände bara att jag behövde skriva av mig. Men allt jag skriver är sant. Det är såhär jag känner och mår just nu. Jag söker inte uppmärksamhet eller något i den stilen, jag bara vågar tala ut och säga sanningen.

 

Så det är därför som JAG själv nu har valt att ta tag i min kropp och hälsa och ta mig dit jag vill. För... Livet blir vad man gör det till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback