Heart Chat Bubble

Jag menar inget illa

Såg nu att jag hade fått kommentarer på mitt inlägg som jag skrev igår att man ska stå för vem man är.

Hela grejen är att jag inte menar något som helst illa mot dig (eller någon) vem du nu är. Grejen är mer att jag bara vill veta vem du är efter allt du har skrivit. Det är där skon klämmer hos mig. Men jag står fortfarande för att jag tycker att man är feg om man inte kan säga vem man är. Om man inte vill säga vem man är tycker inte jag att man skriver ut vissa meningar. Som tex att du gjort abort och att vi ska va nära vänner, att du saknar att va med mig? Det är klart man vill veta vem det är som skriver så. Eller har jag fel? Om du ist känner för att berätta vem du är för bara mig tycker jag personligen att du kan kontakta mig på mitt mobil nummer 0722337715. För som jag säger så vill jag veta vem du är, för just nu känns det faktiskt som du försöker utspela dig vara någon annan än den du är. Och den jag tror det är har jag kontakt med idag så jag får liksom inte ihop det, förstår ni hur jag tänker?

Jag är den som ALLTID vill reda upp saker och inte ha något ouppklarat med någon. Vill att allt ska vara på en rak arm med ärlighet och sanningen. För det är det man kommer längst på här i livet och det är också det man vinner på att vara i längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback