Heart Chat Bubble

Mår fortfarande inte helt ok

Ligger i sängen fortfarande och känner mig helt yr. Förut när jag skulle gå på toa så åkte jag in i väggen. Jag bara kände hur allt började luta och det blev helt svart för ögonen. Fick krypa in till toan och sen tillbaka till sängen. Det var redigt hemskt.

Vågar inte ge mig ut och springa just nu när jag mår såhär. Vissa tänker säkert nu att jag bara är jävligt lat. Fast nej så är det inte. Jag tänker bara på mitt bästa i detta läge. Vill inte ge mig ut i kylan om jag tex skulle svimma av? Jag tänker ett steg längre i detta läge.

Ska köra lite mage, rygg och arm övningar här hemma. Det känns bäst så just nu :)

Hoppas självklart på att detta släpper så jag kan ge mig ut och springa en runda senare. Så... Håll därför alla tummar ni kan att allt släpper så jag får ut och springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback