Heart Chat Bubble

Nu är jag nervös

Fyfaaaaaaan. Sitter och skakar av att jag är så nervös inför imorgon. Liksom.. Ett helt nytt jobb, nya människor och en ny chef i ett helt nytt samhälle. Då har man all rätt att va nervös iaf just nu. Kvällen innan dagen med stort D!!!! Imorgon ska jag bara vara lugn och koppla av. Fast hur jag ska lyckas med det är en helt annan femma i och med att jag aka köra bil SJÄLV till Vitaby där jag aldrig innan varit eller ens vet hur jag hittar dit. Haha ja.. Ni förstår just nu va att det är mycket som flyger omkring i huvudet på mig?

Nu ska jag sätta i mitt löshår, rensa bland mina kläder och välja kläder inför imorgon innan jag sätter ner röven i soffan för att kolla på Kniven mot strupen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback