Heart Chat Bubble

Nu måste det hända något

Har nu under en period hört att många har börjat med LCHF och har även läst Hugo Rosas blogg om att han kör på den dieten. Men liksom aldrig brytt mig om vad det egentligen innebär.

Så för någon dag sen klickade jag in på LCHF sida för att bara kolla lite. Men det slutade med att jag blev helt fast och bestämde mig för att testa denna diet som innebär mycket fett och knappt inga kolhydrater. Passar mig utmärkt kändes det som. Har även fuskat rejält med min träning. Men har inte haft någon som helst motivation till det hela. Men nu känns allt mycket mer motiverande när jag vet hur jag ska äta rätt också. Ska ge gärnet nu och pressa så mycket som jag bara kan! Har några månader på mig att gå av mig några kilo tills stekande på stranden börjar. LET'S GOO!!

Har någon av mina läsare testat detta eller håller på med denna diet? :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback