Heart Chat Bubble

Nytt och fräscht

Imorgon ska vi kolla på en annan lägenheten. En liten mindre och mysigare :) Denna vi bor i nu är en köpelägenheten. Och det känns inte helt rätt för oss har vi båda kommit fram till. Så nu håller vi tummarna på att den vi ska kolla på imorgon passar oss, har sätt bilder på den och den ser redigt mysig ut :) hoppas hoppas hoppas!!

Annars? Jo läget är stabilt men så in åt helvete nervös som jag typ nämner i varje inlägg haha. Jag är jävligt tjatig! Men ni får stå ut snart ska jag inte vara tjatig mer, jag lovar. Bara dagen imorgon eller ja idag blir det passerar så kan jag koppla av igen som en normal människa eller, har jag någonsin varit normal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback