Heart Chat Bubble

På torsdag gäller det

Har nyss pratat med chefen för gatuköket. Så... Nu kan jag koppla av och känna mig lugn, eller lugn?! På torsdag ska jag åka till Vitaby där gatuköket ligger och vara med hela dagen och se hur det går till och allt och lägga upp ett schema med chefen. Det är mycket som står på spel nu och som händer i mitt liv. Jag är faktiskt en aning jävla nervös inför hur allt ska gå. Men jag vet att allt kommer gå bra när jag bara kommer in i det ska kämpa stenhårt för detta!!! Har så mycket energi i min kropp just nu så det bara sprattlar i hela kroppen på mig. Haha denna känsla efter att ha sökt heltids jobb i flera månaders/års tid utan napp och nu, NU äntligen lossnar allt. Känslan går verkligen inte att beskriva!!! Hoppas ni kan glädjas lika mycket åt mig som jag hade gjort för er om det hade varit tvärtom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback