Heart Chat Bubble

Planer inför alla hjärtans-dag

Jag som egentligen eller inte egentligen utan jag TYCKER att alla hjärtans-dag är helt överskattat har beslutat mig för att hitta på något med min man den dagen. Och vi har bestämt oss för att åka iväg och äta pizza och sedan kolla på bio. Det är liksom inte överdrivet på något sätt utan en vanlig enkel sak som man kan göra vilken dag som helst på året :)

Att ge varandra massa extra saker och det ena med det andra är bara för mycket. Som jag innan sagt tycker jag att man ska visa sin kärlek lika mycket varje dag. Att ge sin kärlek, familj, släkt, vänner presenter, blommor eller vad det nu kan va, det kan man lika väl göra vilken dag som helst på året tycker jag. Inte bara på en speciell utsatt dag. Jag är verkligen emot alla hjärtans/dag. För tänk på dom som är själva och inte har någon. Hur förnedrande är inte det mot dom? Just det. Du som kom på denna dagen, det har du inte tänkt på va. SPÅNHUVUD!!

Vi har iaf tänkt att se en gång i Phuket. Är det någon av mina läsare som sätt den? Är den bra?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback