Heart Chat Bubble

Propp mätt

Har haft en grym bra kväll med min man, Kayca & Macke och snart är det 1 timma kvar tills jag fyller 23, ihhhhhh.

Förrätt bestod av - skagenröra & rostadmacka. SUPER GOTT! Första gången jag åt skagenröra, men absolut inte sista.
Huvudrätt bestod av - tacos, lika gott som alltid & super enkelt.
Efterrätten bestod av - choklad choklad & choklad typ. Kladdkaka, grädde, doppa frukter i choklad. Fyyyyy satan vad gott allt var, mums.

En helt okej 3 rättersmiddag utan att överdriva :) nu ligger jag i soffan och myser mer mitt hjärta & är proppmätt. Puuuuh. Trött som ett djur är jag också. Men ska hålla mig vaken i 1 timma till sen kommer jag somna hur gott som helst :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback