Heart Chat Bubble

Sömnproblem

Jag tror helt seriöst att jag har sömnproblem eller något i den stilen. Nästan så att jag blir rädd och känner hur det är något fel på mig så jag vill kolla upp det. Haha störd jag låter just nu. Mår illa varje kväll så fort jag ska lägga mig, vrider och vänder på mig i 2-3 timmar. Somnar vid 5-6 går upp vid 1 och blir trött vid 5 somnar och sover 1-2 timmar sen liksom rullar det på så. Det kan ju inte vara normalt?!! Har någon samma problem som mig?

Vill kunna gå och lägga mig runt 9-11 om kvällarna som jag gjorde innan jag träffade Teddy haha skyller allt lite på han ;) Sen vakna varje morgon runt 7-8, och ha hela dagen framför sig.

Nu ska jag iaf försöka sova. Har ställt klockan på 9 och hoppas jag kan ta mig upp då för att ge mig ut och springa och sedan invänta samtal från gatuköket.

Godnatt alla söta blogg läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback