Heart Chat Bubble

Tack för hjälpen

Anonym -
Det funkar om du öppnar upp inlägget via mobilen eller datorn (fast inte via appen) och där väljer att det ska gå och kommentera och sedan publicera igen. Har samma problem, men det är bara denna versionen av appen :)

WOOOW! Nu funkar det att kommentera efter att jag lärt mig hur jag gjort tack vare denna kommentar från anonym! Vem du än är, så ett stort tack, sånt här uppskattas verkligen :) Lite krånligt att behöva fixa och sånt med kommentarsfältet varje gång, men va faaaaa.. Det är det värt :) Så nu mina alla kära läsare om ni vet vart alla saker jag söker finns så kommentera då och hjälp mig. Söker tex solgalsögonen med kedja ihhh. Ni får ju naturligvist kommentera dom andra med om ni känner för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback