Heart Chat Bubble

Vilken underbara dag

Idag fyller världens finaste och bästa mamma år. Ett jätte stort grattis till henne. Hon är den vackraste mamman som finns. Hon bjuder på sig själv och är bäst! Älskar dig underbara mamma :)

Dagen har fortsatt vara bra eftersom jag och Teddy har fått ett jobb som städare. Visst ingen höjdare men OCH? Pengar som pengar. Som jag innan har sagt tar jag vilket jobb som :) har även sökt ett jobb idag på café och imorgon ska jag ringa runt till alla förskolor. Så håll alla tummar ni kan för mig :) känns som det börjar släppa mer och mer. Vi går mot ljusare tider och det finns alltid ett ljus bland allt mörker.

Som ni kanske har förstått i mitt förra inlägg så väntas det en förlovning till sommaren med min underbara och vackra sambo som jag älskar över allt annat i hela världen. Vi ska åka till Öland och förlova oss där vi träffades för första gången, ihhhh lycka!! Ni som är emot detta får ju såklart vara det, men det är mitt, vårat liv. Vi älskar varandra för dom vi är, vi kan vara oss själva och bådas liv har förändrats till det bästa sen vi träffade varandra. Vi är världens lyckligaste par ihop! Låt oss också få vara det :)

För att avsluta denna underbara dag vill jag bara säga att jag älskar livet, min sambo, min familj och mina vänner. Ni är alla helt fantastiska och det dyrbaraste som finns. Kärlek från eran Michaela!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback