Heart Chat Bubble

Vuxenpoäng

Idag kom det med posten en mycket intressant tidning, nämligen.. SVENSK CAMPING 2012, och inte bara tidningen utan även ett camping kort med mitt namn på och hela köret. Haha ja, just nu känns det inte som jag ska fylla 23 om 6 dagar utan mer som jag ska fylla 43.

Anledning till att jag fått tidningen och ett kort kan ha varit för att vi under sommaren 2010 åkte konstant till Öland och då fick jag stoppa på mig ett campingkort haha ja lite kul nu i efterhand. Det är ju ändå 2 år sedan fast det skulle kunna kännas som vi var där igår och blev utslängda från campingen och allt vad veckorna och helgerna på Öland innehöll, kul hade vi iaf :)

Ett måste varje sommar är självklart att åka till Öland och till Göteborg. Det är såna himla härliga sommar ställen tycker jag. Åhhhh vad jag vill ha ännu mer sommar nu!! Fast känns inte som sommaren är så långt bort trots allt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback