Heart Chat Bubble

7 timmar

Sorry för super dålig uppdat.. från igår. Men började jobba vid 17 och sen blev jag kvar på jobbet ända till 00.00. Var så sjukt mycket att göra igår, det bara ökade på med folk genom hela kvällen. Men det var redigt skoj att jobba, rörelse hela tiden. Men fy vad trött jag var när jag kom hem. Vi skulle ha kollat på film, men jag kollade i ca 10 min inte ens det tror jag sen gick jag och la mig, haha så roligt sällskap var jag igår.

Men nu är jag rätt så pigg, ytterst lite trött dock, men det rer sig ;) Ska strax slänga i mig mina tabletter sen dra och gymma.

Är sjukt fint väder här nere i Skåne idag, hoppas det håller i sig hela dagen så vi kan ge oss ut och sola sedan, behöver mega mycket färg på kroppen så det är en god ide att sola faktiskt. Har inte solat 1 ända gång ute i år ännu, så det är nog dags nu.


Man lär sig med tiden vilka man kan vända sig till och inte vända sig till... Skit snack och en djävulsk falskhet har aldrig varit något som intresserat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback