Heart Chat Bubble

Bakfull

OKEJ! Jag är helt seriös nu, jag är fan bakfull än?! Igår när jag skulle lägga mig var jag helt spy färdig och bara mådde så jävla dåligt haha. Idag känns det ännu inte helt okej. Men får hoppas det släpper till 12 då jag ska jobba. Det märks att man inte längre tål så mycket som man gjorde förr. Festa är inte lika kul som innan, bara när det väl händer något och man har planerat in det. Eller så inser man att festa inte är allt längre, utan man växer upp och inser ist att det finns annat att lägga ner sin tid på :) Som är tusen gånger så viktigare. Vara fullast på festen, supa ner sig och supa upp alla pengar, bete sig som en idiot och bara leva livet för ett par timmar, nej.... Det är inte värt det längre. Man kam dricka med måtta eller inte dricka alls :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback