Heart Chat Bubble

Det var väl..

DÅ FAN, om inte blogg appen ska börja funka? Jag vet att jag klagat jätte många gånger på detta, men det är verkligen SKIT dålig stil av blogg att byta design och massa sen inte göra så att man kan blogga genom mobilen. Jag har alltid gjort det innan för det är smidigast och jag har alla bilder på mobilen också. Och jag hinner heller aldrig knappt sitta vid datorn och det är väldigt JOBBIGT att behöva lägga in bilderna från mobilen till datorn. Så snälla blogg, FIXA APPEN!!

Nu har jag inte bloggat på ett tag IGEN, men om ni kläst det över, förstår ni säkert varför :) Nu är jag hur som helst ledig i tre dagag (från och med igår) det är fest i tre dagar. Igår blev det en lugn kväll, idag blir det lite värre och på lördag blir det VÄRST ;) Vädret är sjukt kasst, men vad gör det om 100 år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback