Heart Chat Bubble

Ett år

Idag är det ett helt år sedan jag åkte ner hit till Skåne för att träffa Teddy. Hade endast bokat en tåg biljett mer hit, ingen hem och det är väl resultatet av att jag fortfarnas är kvar här nere vilket jag absolut inte ångrar. Idag för ett år sedan sa vi inte så mycket till varandra båda var jätte nervös och på kvällen gick vi på bio och såg baksmällan, höll inte handen, pussades inte, bara satt i varsin stol och glodde på varandra haha. Idag är det skillnad, vi ligger på soffan, håller om varandra, pussas och ser på film. Jag älskar Teddy med hela mitt hjärta, det är verkligen han och jag mot allt och alla, mot hela världen. Efter igår insåg jag att vi tar oss igenom allt så länge som vi har varandra. Kan inte beskriva kärleken jag har att ge till Teddy för den är enormt stor och det kommer den alltid att vara 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback