Heart Chat Bubble

Kosovare Asllani

När jag var mindre och spelade fotboll i Rosenfors IK mötte vi alltid Vimmerby IF vart vi än var, på matcher, i serien, på cuper... Ja ni fattar. I Vimmerby fanns det en tjej vid namn Kosovare men även kallad Kosse. Redan i yngre ålder såg jag upp till henne, hon var liksom stjärnan, man var tvungen att pump markera henne varje match, hon var den man bara ville sparka benen av för man aldrig fick tag i henne, för hon med handen på hjärtat var så jävla grym med bollen och även utan bollen. Idag spelar hon i Sveriges landslag så när jag gick se henne på tv rös jag till i hela kroppen. Tycker det är så kul att jag spelat mot denna tjej och att hon lyckats komma så långt. Hon är verkligen en inspiration inom fotboll. Inser nu att jag verkligen saknar fotbollen, alla år i Rosenfors IK, alla vänner och lagkamrater. Tills nästa år ska jag försöka komma igång med fotbollen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback