Heart Chat Bubble

Måndag

Så var det måndag igen och jag går in på min ÅTTONDE jobb dag i sträck.. På tisdag är jag ledig, onsdag jour, torsdag jobb och fredag & lördag är jag ledig, för på lördag ska vi inta ett jädrans skutt på våra vänners 20 acka 21 års party som har temat maskerad/barnkalas, huuuuuur kul kommer inte det bli? Vi har kommit på vad vi ska klä ut oss till, så fredag, säg till och KOM NU MED STRÅLANDE SOL!! Sen på söndag jobbar jag igen i 7 dagar i sträck. Så nu ska inte jag tjata om mina jobb dagar utan nu vet ni mitt schema ;) hehe. Nu ska jag sova för imorgon ska jag gymma, har fuskat med det i veckan då tiden inte funnits till och jag varit lite halv dålig :( men imorgon kör vi igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback