Heart Chat Bubble

Trött

Jag vet, jag är dålig på att blogga. Men har jobbat sönder mig dessa 2 dagar. Jobbar ju som sagt varje dag denna vecka. Men veckan har gått otroligt fort, redan torsdag idag. Snart löning, maskerad party och en tripp till Öland planeras in. Ska bli skönt att va lite ledig då och då och bara ha tid för mig och Teddy ❤ Nu ska vi mysa ner oss i sängen, hålla om varandra och höra hur regnet slår mot fönstret. Imorgon bitti ska vi köpa färska frallor och massa gott till en stor frukost på sängen till oss båda, det är vi värda :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Heej jag undrar hur du gör med din blogg, vad har du för tema? :)

2012-07-20 @ 17:28:09
Postat av: Ebba

och så undrar jag vart du hittat din bakgrund =) jätte fin blogg!

2012-07-20 @ 18:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback