Heart Chat Bubble

Alla ser vi olika ut

Dessa bilder ger mig inspiration och motivation till vad jag vill uppnå med mig och min kropp och det är mitt val som ingen kan få mig att ändra på.

Är det någon/några av alla mina bloggläsare som just nu också håller på att gå ner i vikt? Och inte har så mycket motivation till det? Isf kan ni väl slänga in en kommentar här så kan vi peppa och ge varandra motivation till att lyckas med det vi vill :) Det är alltid lättare om man är 2 eller ett par stycken och kan ge varandra motivation och peppa varandra till dom mål man har satt upp. Hör av er om ni är i samma sits som mig så kan vi hålla kontakt och se vart våran träning leder oss :)

Jag är just nu en blandning av benen i mitten och kroppen till höger längst upp. Vill helst uppnå kroppen längst ner till höger eller vänster. Vad är era mål? :)

Att ha en bild framför sig hur man vill "se ut" gör saken mycket enklare tycker jag. Ett exempel är att ha bilden du vill uppnå som bakgrund på din mobil, då ser du den hela tiden och tänker på vad du stoppar i dig. Det kan va jobbigt i början att se bilden dag ut och dag in, men vill man lyckad ska man satsa allt och tar man sig igenom allt det jobbiga i början flyter det bara på dag för dag och man tänker till en extra gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback