Heart Chat Bubble

Är det sant

Tio saker ni kanske inte vet om mig.

ett. jag går alltid omkring nästintill naken hemma. Varför? För att det är sjukt skönt att inte behöva ha en massa kläder på sig. Och sedan för att lära älska mig själv.
två. jag använder kill deo. Efter att jag sätt på BB att Hanna J använde det var jag tvungen att testa eftersom hon sa att den ger mer effekt. Och YES, det gör den verkligen. Tusen gånger bättre än tjej deo. Och lukten? Ingen som helst skillnad faktiskt efter att man smörjt på under armhålan. Lätt värt att testa.
tre. innan jag ska sova vänder jag alltid på täcket & kudden till den kalla sidan minst 5 gånger. Vill du inte ha det varmt? NEJ! Jag vill att det ska va kallt när jag ska sova, man blir ändå varm sedan när man sover. Onödigt att va varm från första början, visst?
fyra. jag vill ha ett eget sommarställe/lyx sommarvilla på Öland. Varför just där? För att jag älskar Öland och har varit där varje år sedan jag föddes.
fem. jag hatar att diska. Det gör väl alla? Nej jag tror faktiskt inte att alla hatar att diska, för jag vet att det finns människor i min omgivning som tycker om att diska. Själv tycker jag det är redigt jävla vidrigt med alla rester från mat hit och dit, det får mig att vilja spy och jag får verkligen panik när jag känner att någon nuddar min hand även om det bara är en grönsak. USCH!
sex. jag har lockigt hår. Varför har du aldrig lockarna? För att jag för tillfället hatar dom eftersom mitt hår inte är så pass långt ännu som jag vill att det ska vara så att jag kan använda lockarna. Kort hår = PUDEL!
sju. jag har alltid is i allt jag dricker. Varför? Behöver man ens svara på det? För att det ska bli så kallt och gott som det bara kan bli såklart.
åtta. jag är glömsk. På vilket sätt? Alla? Om jag precis tänkte att jag skulle göra nått och gör något annat först, har jag sedan glömt bort det jag skulle göra.
nio. jag beställer kläder, smink, skor & hår nästintill 1 gång i veckan. Har du råd med det? Nej, men jag är otroligt jävla bortskämd om jag ska vara helt ärlig och har varit det hela mitt liv. Och det kan bero på att jag är det ända barnet. Så tar fortfarande för givet att det är helt okej att beställa en hel hög med saker och sedan ringa till pappa. Men jag vet nu att det inte funkar så, så jag försöker tagga ner på det mer och mer. Man lär sig med tiden och man lär sig också hur allt funkar i livet när man blir mer vuxen och mognar med tiden som går.
tio. jag sätter alltid alla andra i första hand och tänker inte på mig själv. Varför? För att det bara är så. Jag älskar att hjälpa andra, vill jämt allas bästa. Jag är helt enkelt för godhjärtad och för snäll. Jag hade både vunnit på det och förlorat. Så det finns både för och nackdelar med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback