Heart Chat Bubble

Blandade känslor

Okej..

Idag är det ett helt år sedan jag lämnade Stockholm. Helt sjukt vad tiden gått fort, ett helt år, vart har det tagit vägen?
Idag är det även en vecka sedan jag fick mitt nya jobb som jag bara äääääälskar.
Det är också en ynka månad kvar tills vi ska flytta till våran nya lägenhet.
Och för att avsluta det hela så har idag jag och den ända mannen i mitt liv åtta hela underbara och fantastiska månader tillsammans.

Tiden går ju som snabbast när den är som mest och när man är som mest lyckligast.

Nu över till det lilla tråkiga. Teddy ska åka på träningsläger hela helgen från i eftermiddag tills söndag kväll. Hur roligt kommer jag att ha det på en skala? Sova själv för första gången på 8 månader. Huuuu, blir faktiskt lite smått tårögd när jag tänker på det haha. Men imorgon ska jag ju iaf fördriva tiden med att jobba långpanna som dom säger, vilket betyder att man börjar på morgonen och jobbar tills kväll. Kommer vara så gott som DÖD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback