Heart Chat Bubble

Det där med att komma ihåg

vad det är man ska handla hem från affären är inte alla gånger så lätt, eller kanske det bara är jag som tappat minnet nu när jag blivit 1 år äldre? Haha. Hur som helst för oss som har iPhone så är det väldigt enkelt och smidigt att gå in på anteckningar och skriva upp sin lista där på vad det är man ska köpa hem från affären.

T ligger fortfarande och sover så gott, så jag har tänkt hoppa i mina mjukis kläder och trippa ner till Ica och inhandla frukost till oss. Kanske frukost på sängen? Eller frukost vid tv:n till BB avsnittet som vi aldrig hann och kolla på igår då jag somnade innan klockan 11!

Glöm inte: drick mycket under dagen! Minst 6-10 glas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback