Heart Chat Bubble

Det händer mycket

Nu ska jag andas ut och skriva av mig lite vad som har hänt under den senaste tiden om ni inte redan fattat det? :)
Jag fick förra fredagen provjobba på Skillinge hamnkrog som servitris, och jag trivdes så fort jag klev innanför dörren kändes det som. Alla var så himla snälla och gulliga hela kvällen som gick och jag redigt kände ÅH VAD JAG SKULLE VILJA JOBBA HÄR! Så vi bestämde att jag skulle komma på måndag och jobba igen, blev så glad av att jag skulle få komma tillbaka. Men redan dagen efter (lördag) ringde dom och frågade om jag kunde komma, tackade såklart inte nej utan ja med ett big smile. Sen efter det har allt bara rullat på, jobbar kvällar ibland och ibland lunch. Jag trivs verkligen redan som fisken trivs i vattnet. Och redigt känner att detta verkligen är något som jag vill utvecklas inom och jobba med.

Idag är jag ledig, så ska njuta av denna dag tillsammans med min underbara pojkvän som jag älskar mest av allt. Vi har det så himla bra tillsammans och jag är världens lyckligaste med honom.

Känns som det är väldigt mycket som händer i livet nu, allt blir bara ljusare och ljusare för varje dag som går :) Nytt jobb, 8 månader tillsammans med hjärtat på fredag och då är det även 1 ynka månad kvar tills vi flyttar till våran nya lya, iihhhh LOVELY.


och för övrigt... JAG HAR INTE SHOPPING FÖRBUD LÄNGRE! Woppppppppp ;) haha skämt & sido. Nu ska jag väcka mitt hjärta och göra frukost till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback