Heart Chat Bubble

Hårt jobb HÅRT JOBB

Äntligen hemma efter ett typ mördar pass på jobbet haha okej inte redigt, men nästan iaf. Känner mig helt död i kroppen jobbat från 11-22. Men det har varit en redigt bra kväll och jag känner mer och mer att det bara går bättre och bättre faktiskt. Visst att man gör misstag då och då, men det måste väl ändå vara sådant som tillhör :) Ska slänga av mig alla kläder nu, tvätta av mig sminket och krypa ner i sängen och sova för imorgon väntas det yttligare en lång arbetsdag från klockan 11-22 igen troligen, men jag klagar inte för jag trivs hur bra som helst :) BARA... Jag kunde få tummen ur röven och fixa ett par andra skor. Orkar inte plåga mig igenom resten av alla kvällar med ett par tygskor med världens sämsta sula haha.


Livet blir kanske inte alltid vad du hade hoppats på.... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback