Heart Chat Bubble

Jag står rakryggad idag

Jag hatar ingen i denna värld, för att för mig är hata är ett mycket starkt ord, jag bara ogillar vissa människor som jag har anledning till att ogilla. Människor hatar mig för att jag är och vågar vara mig själv som dom själva inte vågar och för att jag alltid säger som jag tycker och tänker. Jag har gjort många misstag i mitt liv, men jag har också lärt mig av mina misstag och alltid försökt rätta till allt när jag själv insätt att jag gjort något fel. Men nu har jag landat och står med båda fötterna på jorden mycket är tack vare att jag har världens bästa, finaste, vackraste, underbaraste, snyggaste, snällaste & sötaste pojkvän man kan ha ❤ min pappa, mamma & syster är den dyrbaraste och mest omtänksammaste familj som finns ❤ min farmor & farfar finns inte längre här på jorden, men det är dom som lyser klarast på himmelen och ger mig krafter varje dag ❤ mina vänner jag har är dom underbaraste som gått i ett par skor, dom är inte många men det är dom bästa ❤ jag känner mig även trygg med mig själv och lär mig dag för dag att älska mig själv för den jag är eftersom dom jag har runt omkring mig gör det. Jag är inte den som alla tror att jag är. Lär känna mig och mitt inre och hur jag är som person innan du dömer mig för vad utsidan speglar sig i dina ögon. Lyssna inte på alla andra, bilda din egna uppfattning.

Godnatt alla ni som älskar, hatar, gillar och ogillar mig :) KÄRLEK FRÅN MICHAELA! Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback