Heart Chat Bubble

Känslig tjej

One kiss from you - Britney Spears
En låt som just nu går på högvarv. Sitter och tänker tillbaka på allt som hänt under hela mitt liv, det rinner tårar av lycka, glädje och minnen nerför min kind för jag just nu inser hur mycket mina föräldrar, min syster, farmor & farfar har ställt upp för mig genom alla år och vad vi alla har gått igenom. Jag saknar dom som in åt helvete rent ut sagt. Har alltid haft dom nära mig inom cykelavstånd. Det är skillnad idag, idag är vi alla utspridda. Jag finns i Skåne, mamma finns i Vimmerby, pappa finns i Högsby, min syster finns i Stockholm och farmor och farfar är dom som lyser starkast på himlen.  Jag bara önskar, verkligen önskar att alla kunde vara på samma ställe, men jag är vuxen nog att förstå att det inte går. Men man kan alltid få önska. Och hoppet om att farmor och farfar ska komma tillbaka till oss här på jorden det hoppet kommer aldrig att försvinna.

Pappa, mamma, storasyster, farmor & farfar.

Jag vill tacka er för allt ni gjort för mig under alla dessa år, att ni alltid funnits där för mig dag som natt, vad det än har varit. På samma sätt finns jag för er. Alla minnen jag har med er, dom ligger varmast om mitt hjärta. Jag tänker på er alla varje dag, varje dag. Jag hoppas hela tiden och önskar att ni har det bra vart ni än befinner er. Ni är det dyrbaraste jag har fått ha i mitt liv. Jag kan inte med ord beskriva hur glad, lycklig och stolt jag är över att få tillhöra er. Ni är dom finaste som gått i ett par skor, ni alla har ett rent hjärta av guld. Jag hoppas att vi alla en vacker dag kommer att träffas på den stora fotbolls planen i nagiala. Jag älskar er med hela mitt hjärta och mycket mycket mer än det. Ni är bäst och ni är alla mina största idoler. Jag ser upp till er. Puss, kram och tonvis kärlek / eran Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback