Heart Chat Bubble

Ny dag med mycket roligheter

Idag ska vi träffa våran nya hyresvärd och göra klart allt med den nya lägenheten som vi ska flytta in i den 1 maj!! Så spännande :) Det kommer bli tusen gånger bättre än detta. Vill verkligen flytta nu nu nu nu!!

Har ni märkt att jag inte sover till 1-2 om dagarna längre? Utan numera till 9-10 ist underbart är det. Känns bra att jag äntligen vänt tillbaka på dygnet igen. Känner mig mycket piggare i kroppen och allt när jag inte sover så länge :)

Nu ska jag göra en massa övningar här hemma för hela kroppen, PRESSA!! Laddade ner en massa gratis appar igår som kommer vara till stor hjälp känns det som, är som sagt alltid lättare när man har motivation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback