Heart Chat Bubble

Öhhhhh

Idag mår man helt klart som man förtjänar, dock är inte jag lika dålig som min sambo är han har ens inte gått upp än haha. Men han får sitt straff sen genom att gå och hämta pizza till oss ;) Ska köpa en stor fet flötig familj pizza idag med extra allt på av kebab, pommes och sås, fyy vad gott det ska bli.

Matchen igår gick inget vidare, vi förlorade med 5-1, men var våran första träningsmatch vi spelade tillsammans och dom vi mötte hade spelat 3 träningsmatcher innan tillsammans och har spelat ihop i ett par år, vi var ett helt nytt lag så tycker det var bra ändå för att vara första gången. Tror det kommer bli ett bra år bra i Gislöv som... Målvakt?!

20års partyt igår hos Ivan var jävligt roligt. Att festa med ett helt gäng med killar kan inte bli annat än galet. Märkte igår att det är mycket snack om fotboll vilket inte är så förvånade ;)

Avslutade kvällen med att kolla på ett avsnitt av BB och äta piroger i massor med min sambo som jag älskar över allt annat. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback