Heart Chat Bubble

10 månader

Idag har jag och Teddy varit tillsammans i hela 10 månader. Helt sjukt vad tiden har sprungit iväg och hur mycket vi hunnit gå igenom och allt. Snart är det 1 år sedan vi träffades för första gången och även 1 år sedan jag åkte ner till honom för första gången och blev liksom fast här? Haha ja det är helt galet när man väl tänker efter. Men det är verkligen inget jag ångrar. För jag är världens lyckligaste med Teddy även att vi haft jobbiga tider då och då. Men vi har alltid tagit igenom oss allt och det är jag så sjukt glad för att vi har gjort. Kan inte tänka mig ett liv utan honom. Han är verkligen den som jag vill vara med så länge som jag lever. Vi har så mycket att se fram emot som vi pratar om, så mycket som vi vill uppleva tillsammans och jag hoppas med hela mitt hjärta att det också kommer bli så. Jag älskar dig hjärtat med hela mitt hjärta och över allt annat i denna värld. Min kärlek till dig övervinner allt, precis allt för jag vet att det du och jag har det har ingen annan. Du är det bästa som har hänt mig någonsin, allt jag vill säga till dig hur mycket du betyder finns det inga ord som räcker till för ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback