Heart Chat Bubble

Då och nu

Har suttit och tänkt tänkt tänkt tänkt och tänkt ännu mera på hur fan man såg åt förut och hur man ser ut nu. Förr handlade allt om att ha höga klackar och kort kort, ehhh? Det är en rejäl skillnad nu måste jag säga. Nu ska allt vara enkelt och snyggt för mig, inga klackskor utan bara converse skor, inga genomskinliga strumpbyxor och en kort jävla åtsittande klännings som går under röven, nu är det leggings och harembyxor som gäller, som är sååå HETT! Jag trivs verkligen bäst i att gå i sådana kläder, enkelt och snyggt liksom. Man kan matcha med så mycket snygga halsband, armband och vad man nu vill ha till sådana kläder som är enkla. Jag trivs verkligen med min stil nu och det tänker jag fortsätta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback