Heart Chat Bubble

Ge mig ett pris

Ikväll är det en sådan kväll jag bara ligger och tänker på hur jag egentligen ser ut. Och kommer fram till att jag inte ser bra ut för fem jävla öre + att jag ser ut som en stor fet jävla padda! Om jag kunde hade jag gjort fett sugning med en gång!!!! Nej fyfan vad jag mår dåligt över hur jag ser ut, vill bara spy när jag ser mig själv i spegeln.... Snart kommer jag allvarligt börja banta eller något som inte är hälsosamt eller nått. Men allt för jag ska slippa detta!! Vill göra något åt detta men vet inte hur bara. Gör vad som helst med min kropp till vilket pris som helst just nu.


Kommentarer
Postat av: Madde

Du är världens finaste och jag älskar dig massor!

2012-05-05 @ 19:14:51
Postat av: Elin

Michaela!!!!

Du är superduper finast i världen så sluta tramsa dig!

<3<3<3<3

2012-05-06 @ 22:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback