Heart Chat Bubble

Jävla bålgeting

Vaknar av att världens största bålgeting är i rummet och surrar. Nu också vid klockan halv 7 på morgonen?! Springer upp och letar efter en tidning och ska mörda han, men missar. Och vad händer då? Jo... Han blir super mega arg och ska attackera mig så skriker till och springer iväg. Samtidigt som jag skriker vaknar Teddy mitt i allt och bara flyger ur sängen för han tror att jag skriker för att det är en mus här inne, haha vilket drama såhär på lördagen. Jag tror att getingen är skadad eller så sitter han bara fast i blomman just nu för han har inte surrat på länge. Men jag är beredd med kudde och tidning i högsta hugg om han kommer!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahahah!! Kan se dig framför mig!! Du är ju för rolig!

2012-05-05 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback