Heart Chat Bubble

Känsligare tittare varnas

Satt och kollade på facebook så kom denna länk upp och alla skrev att det var helt sjukt och massa. Jag kunde inte låta bli att kolla var det var för något. Men nu sitter jag här och käner "NEJ VARFÖR KOLLADE JAG" och även hur fan kan en mamma göra såhär mot ett barn på 8 månader?! Detta är helt jävla sjukt och jag klarade inte av att kolla på hela klippet ens för jag fick rejäla tårar i ögonen och bara skrek rakt ut. Just nu känner jag bara att ett skott i hennes huvud är vad hon hade varit värd, för fyfan för sånna här människor som gör sådant och den människa som ens har mage till att filma?!!! SJUKT SJUKT SJUKT! Hoppas detta barn kommer i bättre händer och till någon som verkligen kan ta hand om barn för det kan då fan inte denna kvinna göra, må hon brinna i helvetet sjuka jävel!!! Sänder en rejäl jävla tanke till detta barn som jag idag hoppas på att det har det tusen gånger bättre än vad det hade just då i detta läge. USCH! Barnet får även tre stora hjärtan från mig ❤ ❤ ❤

http://www.newsrescue.com/2012/05/insane-malaysian-mother-beats-up-8-month-baby-captured-on-video/#axzz1uTnmNxdh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback