Heart Chat Bubble

Kort dag

Idag är det en kort jobb dag för min del. Jobbar från 10-14 men kanske kan bli längre. Med tanke på att det kommer ett busslass på 50 pers idag, ihhhh! Men vi kommer klara det, vi är G-R-Y-M-M-A ;) hehehehe. Annars idag? Inga som helst planer på nått. Det är torsdag idag, eller? Man blir så förvirrad av alla veckor dagar eller är det bara åldern, ehhh skämt och sido ;)

Längtar aset tills imorgon (då det är löning och jag ska hämta ut mitt HM paket med alla sommar kläder) och på löööööööööördag (då jag, Elin och Emelee jobbar tillsammans och sedan taggar vi party, alkohol, sommarklädda tjejer och utgång) så förstår ni att jag har mycket att se fram emot denna helg? :D happy girl!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback