Heart Chat Bubble

Kvällen i bilder

Älskar mitt finaste hjärta och mannen i mitt liv över allt annat i världen. Känns verkligen som min första riktiga största kärlek. Vill aldrig att denna resa ska ta slut. Är lyckligast i världen med Teddy, jag svävar på rosa moln och fjärilarna bara flyger omkring i magen. Hand i hand tar vi verkligen igenom oss allt, tillsammans är vi starka och som mest oslagbara. Jag har hittat min själsfrände och han jag vill dela mitt liv med så länge som jag lever ❤ Teddy Per Patrik Andersson, du är hela min värld och du har gjort mitt liv till det absolut bästa som har hänt mig. Kommer alltid finnas vid din sida oavsett vad som än händer. Du är det dyrbaraste jag har i mitt liv ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback