Heart Chat Bubble

Ledig i 2,5 dag

Godmorgon! Igår myste jag och Teddy till det. Vi åt tacos, mmmm en stor favvis hos mig :) Vad har ni i eran tacos? Jag själv har köttfärs, sallad, tomat, gurka, ost, vitlöks dippa och BANAN!!! Svin gott är det, om ni inte har testat så gör det ;) Resten av kvällen låg vi i sängen och pratade om allt och visade kärlek till varandra. Allt är verkligen så sjukt bra mellan oss nu och jag är lyckligare och kärare än någonsin!!! <3

Idag är jag ledig och även imorgon och halva dagen på fredag :) Ibland behövs det lite ledigt. Idag ska jag baka, var länge sen sist nu så tycker det är dags och det passade extra bra idag för ska baka kladdkaka till våran tjejkväll som kommer spenderas med bästa tjejerna!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback