Heart Chat Bubble

Måndag igen

Alltså det är sjukt vad veckorna rullar på och går fort?! Redan måndag igen, tyckte nyss det var måndag men yeye. Denna vecka jobbar jag idag, tisdag, fredag och sedan söndag :) Men kommer säkert bli mer och fler timmar eftersom det börjar bli super härligt väder och en massa turister kommer till skillinge, dock känner jag mig själv som en turist när jag åker omkring och inte hittar vart jag ska och kör mot enkel riktat och hit och dit haha.

Idag efter jobbet ska vi åka till XL-bygg och köpa mer färg så vi blir klara med sovrummet, för sen är allt klart med målandet!! :) Bara en massa möbler och sånt som ska inhandlas, det som är det absolut roligaste med att göra om.


Älska, glömma och förlåta ❤ Äkta kärlek över vinner allt. 30 juli 2011, då vi två blev till en för alltid ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback