Heart Chat Bubble

Städa, tvätta, måla, diska

Idag är jag ledig, redigt skönt faktiskt. Behövde verkligen det. Tog mig en rejäl sovmorgon :) Dock vaknar jag varje morgon runt halv 6 - halv 7 för då kommer tåget, men sen somnar jag om igen och sover tills jag vaknar och det brukar oftast vara 8-9. Har kommit in i en rutin att inte sova så länge så det känna skönt och bra :)

Idag ska vi tvätta och städa, sedan ska vi åka och köpa färg till sovrummet, vilken det blir har vi inte ännu bestämt oss för, så det blir lite spännande och en överraskning för er ;) Hallen vet vi färg i så den är bara att sätta fart och måla i :) Kommer ha fullt upp idag. Men ska uppdatera er så gott som det bara går om vad som händer och sker :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Ser fram emot nya lägenhetsbilder! Puss

2012-05-10 @ 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback